دیجیاتو آپارات

ساخت وبلاگ
انتشار تصویری واضح از نسخه سفیدرنگ HTC One M10

در روزهایی که فاصله چندانی با آغاز کنگره جهانی موبایل نداریم، درز تصاویر و اطلاعات مختلف از پرچمداران شرکت های مختلف در حال افزایش است. در روزهای گذشته تصاویر مختلفی از موبایل های مورد انتظاری از جمله گلکسی s7 سامسونگ و G5 ال جی منتشر شد، که عطش طرفداران را بیش از پیش افزایش داد.

اما به نظر می رسد ماجرا به اینجا ختم نخواهد شد و پرچمدار ۲۰۱۶ اچ تی سی هم قرار است باز هم سهمی از این لو رفتن ها داشته باشد. امروز برای اولین بار تصویری از نسخه سفید رنگ One M10 این شرکت تایوانی در اینترنت منتشر شد.

این بار هم پای افشاگر معروف Evan Blass در میان است. او مدتی قبل هم تصویری از نسخه سیاه رنگ موبایلی که فعلاً با نام رمز Perfume شناخته می شود را در فضای مجازی منتشر نمود.

HTC-One-M10-White

از لحاظ ظاهری به نظر می رسد که هر دو موبایل از یک مدل مشابه باشند، که البته نمی تواند احتمال حقیقی بودن این تصاویر را کم یا زیاد کند.

اچ تی سی قبلاً اعلام کرده بود که پرچمدار سال ۲۰۱۶ آنها از لحاظ ظاهری به مدل One A10 شباهت خواهد داشت. از مجموع این اطلاعات این طور برداشت می شود که شرکت تایوانی امسال تمرکز زیادی را بر طراحی ظاهری پرچمدارش گذاشته است.

در خصوص مشخصات سخت افزاری اطلاعات جدیدتری در دسترس نیست. تا اینجای کار می دانیم که به احتمال فراوان One M10 از یک نمایشگر ۲.۵ اینچی آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات ذکر شده برای این محصول اچ تی سی است.

باید تا ماه مارس (اسفند ماه) منتظر ماند و دید حاصل آخرین تلاش های شرکت اچ تی سی برای خروج از بحران چگونه از آب در خواهد آمد، و آیا این اسمارت فون جدید می تواند به رفع بخشی از مشکلات فعلی این کمپانی بحران زده کمک کند یا نه.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 297 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:04

مسابقه طراحی هایپرلوپ اسپیس اکس با دو ماه تاخیر برگزار می شود

بنابر ایمیلی جدیدی که از سوی کمپانی اسپیس اکس ایلان ماسک برای شرکت کنندگان مسابقه طراحی هایپرلوپ ارسال شده، تاخیرهای به وجود آمده در روند احداث فضای مورد نیاز سبب شده تا زمان شروع این مسابقات به تعویق افتاده و در ماه آگوست و یا حتی دیرتر آغاز به کار کند.

در ایمیل اسپیس اکس آمده که: «بهترین حدس ممکن برای برگزاری مسابقه طراحی هایپرلوپ، اوایل تا اواسط ماه آگوست است»، اما حتی این تاریخ جدید هم امکان دارد تحت تاثیر روند ساخت و ساز و آزمایش تغییر کند. اسپیس اکس گفته که تاریخ دقیق حدود 6 هفته قبل از مرحله آزمایشی به دانشجویان اعلام خواهد شد و البته می توان منتظر اطلاعات بیشتری از این رویداد در فصل بهار بود.

باید توجه داشت که تاخیر به وجود آمده در برگزاری مسابقات طراحی هایپرلوپ چندان قابل توجه نیست و البته فرصتی دو ماهه برای دانشجویان فراهم می کند تا پروژه های خود را ارتقا دهند.

اولین دوره از مسابقات طراحی هایپرلوپ ماه پیش برگزار شد و تیم انستیتو تکنولوژی ماساچوست توانست جایزه اصلی آن را مال خود کند. با این حال مسابقات طراحی هایپرلوپ اسپیس اکس، دسته بندی های بسیاری متفاوتی را شامل می شوند و تیم های دیگر نیز، جوایزی در دسته های «پیش رانش»، «طراحی»، «ترمز» و غیره دریافت نمودند.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 264 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:04

هفت سنگ؛ لذت پاشیدن رنگ ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Bombing Bastards: Touch!

bomb-mobile-game

«بدترین کابوس انسان، زندگی در دنیایی خواهد بود که هیچ بمبی نداشته باشد!». جمله گفته شده دیالوگ یکی از شخصیت های آخرین ساخته استودیو Sanuk Games است. Bombing Bastards: Touch! با بهره گیری از سبک آثار قدیمی سعی دارد علاوه بر ارائه تجربه ای جذاب، احساس نوستالژی گیمر را نیز برانگیزد. بازی شما را در مکان های مارپیچی قرار داده و در آن باید با کار گذاشتن بمب ها دشمنان را نابود کنید؛ البته مراقب باشید که خودتان در مسیر انفجار قرار نگیرد. علاوه بر این، با پیشروی هر چه بیشتر می توانید آیتم های گوناگونی جمع آوری کرده و قدرتمندتر شوید.

Bombing Bastards: Touch!
  • Bombing Bastards: Touch!
  • قیمت : رایگان
  • سازنده : Sanuk Games
  • سیستم عامل : iOS و اندروید
  • حجم : 203 / 176 مگابایت

Tomb of the Mask

Tomb-of-the-Mask

حکایت نخریدن کتابی از روی جلدش همانند بازی هایی است که امکان دارد با دیدن چند تصویر ازشان، آنان را پس بزنید. بدون شک Tomb of the Mask را می توان در دسته مورد بحث قرار داد. شخصیت اصلی داستان طی ماجراجویی وارد آرامگاهی شده و با پیدا کردن ماسکی، آن را به صورتش می زند. در این زمان وی در می یابد که قابلیت بالا رفتن از دیوارها را پیدا کرده. در Tomb of the Mask باید از طریق حرکت روی دیوارها و پیش رو گذاشتن موانع، مراحل را به اتمام برسانید. گیم پلی سریع، گرافیک خاطره انگیز و کنترل ساده آن موجب شد تا ساحته استودیو Happymagenta نظر منتقدان را جلب نماید.

Tomb of the Mask
  • Tomb of the Mask
  • قیمت : رایگان
  • سازنده : Happymagenta
  • سیستم عامل : iOS و اندروید
  • حجم : 32.6 مگابایت

Splash

splash-mobile

تاکنون پیش آمده هنگام تجربه یک بازی، به قدری درگیر آن شوید که با هشدار تمام شدن شارژ تلفن همراه به خود بیایید؟ اگر Splash را تجربه کنید، احتمال این اتفاق بسیار بالا خواهد بود. کنترل بازی بسیار سادست؛ با ضربه زدن به صفحه لمسی، گوی را به حرکت درآورده و روی مکعب ها قرار دهید. به واسطه گیم پلی سرگرم کننده بازی و کنترل ساده آن، Splash در دسته عناوین اعتیاد آور قرار گرفته و هر از گاهی هوس می کنید با سر زدن به آن، رکورد هایتان را جا به جا نمایید.

Splash
  • Splash
  • قیمت : رایگان
  • سازنده : Ketchapp
  • سیستم عامل : iOS و اندروید
  • حجم : 58.6 / 25 مگابایت

Shadow Blade: Reload

shadow-blade

بدون شک اگر بخواهیم لیستی از با کیفیت ترین بازی های ایرانی تهیه کنیم، عنوان اکشن – پلتفرمر Shadow Blade جزو سه رتبه اول خواهد بود. پس از موفقیت های بازی روی تلفن های همراه، شاهد انتشار نسخه ای پیشرفته از آن با نام Shadow Blade: Reload روی پی سی بودیم. طی چند روز گذشته، این نسخه برای سیستم عامل iOS نیز عرضه شد. در بازی بار دیگر باید با کوروی نینجا، شخصیت اصلی، به یک ماجراجویی خونین بروید. مراحل متنوع، روایت داستانی کمیک بوک مانند و گیم پلی جذاب از جمله نکات مثبت بازی است.

Shadow Blade: Reload
  • Shadow Blade: Reload
  • قیمت : 4.99 دلار
  • سازنده : Crescent Moon Games
  • سیستم عامل : iOS
  • حجم : 506 مگابایت

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 623 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:38

توییتر امکان گفتگوی مستقیم حساب های تجاری با مشتریان را فراهم کرد

توییتر یکی از سریع ترین ابزارهای موجود جهت وادار کردن کسب و کارها به پاسخگو بودن در مقابل شکایات مشتریان است. پس عجیب نیست که این شبکه اجتماعی به تازگی ابزار جدیدی را برای تسهیل گفتگوی مستقیم مابین شرکت ها و مشتریانشان تدارک دیده است.

از امروز صاحبان برند و حساب های تجاری می توانند لینک «ارسال پیام خصوصی» را به توییت های خود بیافزایند تا مشتریانشان بتوانند به سرعت وارد یک گفتگوی مستقیم و خصوصی با نماینده ی پاسخگوی آن شرکت شوند.

قابلیت جدید بعدی که در هفته های آینده در دسترس حساب های تجاری قرار خواهد گرفت، آنها را قادر می سازد که پس از انجام گفتگوهای خصوصی، بازخورد مشتریانشان را در خصوص نحوه این پاسخگویی دریافت نمایند.

به جز بحث تبلیغات، فراهم آوردن بستری برای تسهیل ارتباط مستقیم شرکت ها با مشتریانشان از دیگر راه های کسب درآمد برای شبکه های اجتماعی محسوب می شود.

twitter-customer-service-DM.0

فیس بوک مدت زیادی است که ابزارهای لازم برای تبدیل نرم افزار پیام رسان خود به یک پلتفرم پاسخ به مشتریان را فراهم کرده است. ضمن اینکه خبر می رسد آنها قصد دارند به مشتریان تجاری خود کمک کنند تا آنها ربات های پاسخگویی مشابه دستیار صوتی M فیس بوک برای پاسخگویی اتوماتیک به کاربرانشان توسعه دهند.

بنابراین توییتر با افزودن این قابلیت جدید به سرویس خود به دنبال رقابت مستقیم با این غول دنیای اینترنت است.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 313 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 20:37

مایکروسافت آپدیت ماه فوریه اکس باکس وان و اپلیکیشن اکس باکس ویندوز 10 را منتشر کرد

کمپانی مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی برای کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان خود و نیز اپلیکیشن اکس باکس روی ویندوز 10 عرضه کرده که امکانات و قابلیت های جدیدی برای دارندگان این دو پلتفرم به ارمغان می آورد. این آپدیت روز گذشته برای ویندوز 10 عرضه شد و تا پایان امروز نیز روی اکس باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.

از جمله قابلیت های اجتماعی جدیدی که آپدیت اخیر روی اکس باکس وان با خود به همراه می آورد، می توان به مشاهده افراد حاضر در یک پارتی پیش از پیوستن به آن اشاره کرد. هم چنین از این پس می توان افراد حاضر در پارتی های دوستان را نیز مشاهده نمود.

علاوه بر پارتی ها، دو بخش لیدربرد و لیست دوستان نیز تغییراتی اندک به خود دیده اند. از یک سو، از این پس با کلیک روی تب My Achievements می توان آخرین آمار و ارقام مربوط به پروفایل را مشاهده کرد. از سوی دیگر نیز، دریافت اطلاعات درباره «دوستان پیشنهادی» به شکلی ساده تر صورت می گیرد.

صفحه اصلی کنسول هم یکی از بخش هاییست که دستخوش تغییراتی کوچک شده است. گیمر از این پس می تواند پین های موجود در صفحه اصلی را جا به جا کند و یا دسترسی به آن ها در حالت آفلاین را فعال سازد. در کنار این، بازی ها را هم می توان از لیست «آماده برای دانلود» حذف کرد تا از شلوغی صفحه اصلی جلوگیری به عمل آید.

اما علاوه بر اکس باکس وان، اپلیکیشن اکس باکس روی ویندوز 10 هم حالا از قابلیت های بیشتری بهره می برد که کار با آن را سهولت می بخشد. آواتار استور، یکی از بخش های جدید اپلیکیشن اکس باکس است و به مخاطب اجازه می دهد تا در هر لحظه روی اکس باکس وان، پی سی یا موبایل به این استور دسترسی داشته باشد.

به لطف قابلیت جدید «اخبار اکس باکس» نیز می توان به سرعت از آخرین اخبار مربوط به کنسول نسل هشتمی مایکروسافت و عناوین آن باخبر شد. در این بخش، اخبار مربوط به عرضه بازی های جدید، مسابقات قهرمانی هیلو، آپدیت های جدید کنسول و چیزهایی از این دست مورد پوشش قرار می گیرد.

در نهایت، آپدیت جدید اکس باکس وان و اپلیکیشن اکس باکس، قابلیت هایی کوچک اما کارآمد برای مخاطبان فراهم آورده که جلوه ای تازه به رابط کاربری این دو پلتفرم می بخشند. برای مطالعه کامل تغییرات آپدیت ماه فوریه می توانید به بلاگ رسمی میجور نلسون مراجعه نمایید.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 299 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:15

معرفی Glint؛ اپلیکیشنی برای ساخت آواتارهای جذاب انیمیشنی

اگر احساس می کنید که تصاویر پروفایل تان در شبکه های اجتماعی یکنواخت و کسل کننده شده، با اپلیکیشن Glint می توانید تکانی اساسی به آنها بدهید. با این اپلیکیشن سازنده آواتار، می توانید یک مدل انیمیشنی بسیار دقیق از خودتان یا دوستانتان ساخته و دیگران را غافلگیر کنید.

Glint انجام کاری را برایتان تسهیل نمی کند، یا قابلیت ویژه ای در اختیارتان نمی گذارد؛ این اپ فقط و فقط برای این طراحی شده که از ساخت آدمک های انیمیشنی در آن لذت ببرید. هر چند اگر از آدمک ها برای تصاویر پروفایلتان بهره بگیرید، می توانیم آن را اپلیکیشنی کاربردی هم بدانیم.

Glint 2

با این اپلیکیشن کاملا رایگان، می توانید مدل های انیمیشنی دقیق و پرجزئیاتی بسازید. با ورود به اپ، پس از تعیین جنسیت کاراکتر حالا تک تک خصوصیات چهره و اندام او مثل چاقی و لاغری، قد، رنگ چشم ها، حالت لب، ابرو، بینی و … را می توانید از میان ده ها گزینه آماده در اپ انتخاب کنید.

پس از این کار، نوبت به پوشاندن لباس و تعیین استایل کاراکتر می رسد. انواع لباس رسمی و ورزشی، کفش، عینک، ساعت، آویز و … هم در میان گزینه های شخصی سازی کاراکتر قرار گرفته اند تا بتوانید دقیقا به نتیجه دلخواهتان برسید.

وقتی که کاراکترتان آماده شد، حالا می توانید از آن در زوایای مختلف اسکرین شات بگیرید، و او را وادار به گرفتن ژست های جذاب و سینمایی کنید که بتوانید احساسات را هم از این طریق به دیگران منتقل کنید.

چندین ری اکشن جالب مثل عصبانیت، خوشحالی، سردرد، گارد کونگ فو و موارد جالب دیگر هم به طور پیش فرض در اپلیکیشن گنجانده شده اند که با امتحان کردن تک تک آنها روی کاراکترهایی که می سازید، اوقات خوشی را در Glint سپری خواهید کرد.

اپلیکیشن Glint را می توانید به طور کاملا رایگان در پلتفرم iOS تجربه کنید.

Glint - Create, Snap, Share
  • Glint - Create, Snap, Share
  • قیمت : رایگان
  • سازنده : Plotagon
  • سیستم عامل : iOS
  • حجم : 142 مگابایت

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 271 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:15

تهیه کننده LEGO Movie نسبت به ساخت انیمیشنی با محوریت کاراکترهای نینتندو تمایل نشان داد

کمپانی نینتندو چندی پیش اعلام کرد که از پیشنهادات مربوط به ساخت فیلم ها و انیمیشن هایی با محوریت شخصیت های دوست داشتنی خود استقبال خواهد کرد. با اعلام این خبر بسیاری از فعالان سینما نسبت به این موضوع علاقه مند شدند و سعی دارند که با بهره گیری از ایده های جدید، شخصیت های نینتندو را در قالبی جدید روی پرده نقره ای بیاورند.

اما در همایش DICE Summit امسال، تهیه کننده فیلم هایی چون LEGO Movie و نیز The Departed، روی لی، اعلام کرد که تمایل بسیاری به ساخت انیمیشنی شبیه به LEGO Movie با محوریت کاراکترهای نینتندو دارد. لی در مصاحبه خود گفت: «جهانی پر از شخصیت های نینتندو مانند زلدا و ماریو، به نظرم این ایده ای فوق العاده برای ساخت انیمیشنی مشابه LEGO Movie است. البته من حقوق لازم برای ساخت چنین انیمیشنی را ندارم اما عاشق کار کردن روی پروژه آن هستم.»

لی روی این مسئله تاکید بسیاری ورزیده که چنین پروژه ای در دست کار نیست. در واقع او این موضوع را در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مطرح کرد که از وی پرسیده بود اگر می توانست، قصد داشت روی چه فرنچایزی کار کند.

انیمیشن LEGO Movie سال 2014 به اکران درآمد و موفقیت فوق العاده ای کسب کرد. بعد از این موفقیت بود که سازگان انیمیشن تصمیم گرفتند تا تا از فرنچایزهای دیگر مانند بتمن نیز در انیمیشن های جدید خود بهره گیرند. با توجه به همین موضوع، حتی تصور شخصیت های نینتندو مانند ماریو، زلدا، لینک، دانکی کونگ و بسیاری دیگر، در انیمیشنی با محوریت کاراکترهای لگویی بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 299 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:15

کمپانی سامسونگ روز گذشته اعلام نمود که مراسم Unpacked 2016 امسال، که قرار است 2 اسفندماه در شهر بارسلون برگزار شود، به صورت 360 درجه لایو استریم خواهد شد و کاربران می توانند از طریق پلتفرم های پی سی، اندروید، iOS و البته هدست Gear...

The post مراسم Unpacked 2016 سامسونگ به صورت 360 درجه استریم خواهد شد appeared first on دیجیاتو.

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 213 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:00

سری بازی اساسینز کرید دیگر به صورت سالانه عرضه نمی شود

وقتی یوبیسافت اعلام کرد که امسال دیگر خبری از نسخه جدید اساسینز کرید نخواهد بود، جای تعجب زیادی نداشت. سری بازی اساسینز کرید بعد از نسخه دوم آن، به صورت سالانه عرضه می شود و همین موضوع سبب شده تا این فرنچایز دچار افت کیفیتی بسیار محسوس گشته و به تبع آن، فروش دلخواه ناشر فرانسوی کسب نشود.

اما به نظر می رسد که استراتژی یوبیسافت به طور در قبال اساسینز کرید عوض شده و دیگر به صورت سالانه شاهد عرضه نسخه ای جدید از آن نخواهیم بود. ایو گیلمو، مدیر اجرایی کمپانی مورد بحث، اخیرا این خبر را در جلسه سرمایه گذاران اعلام کرده و گفته که تمام فرنچایزهای یوبیسافت همچنان در آینده عرضه خواهند شد، اما زبان بندی عرضه آن ها مثل سابق سفت و سخت نیست و فاصله بیشتری میان شان قرار داده شده.

گیلمو در طی این جلسه اذعان نمود: «هدف نهایی ما این نیست که یکبار دیگر به چرخه عرضه سالانه بازی بازگردیم.» در واقع این استراتژی به سازندگان بازی اجازه خواهد داد تا «وقت بیشتری صرف مکانیک های بازی کرده و آن ها را چند درجه ارتقا دهند.»

وی هم چنین افزود که استراتژی جدید، به یوبیسافت اجازه می دهد که با فاصله ای مشخص، عناوین جدید سری اساسینز کرید را عرضه کند و وقت کافی روی توسعه تمام آن ها سپری شود. در هر صورت، این خبری بسیار خوب برای طرفداران اساسینز کرید به شمار می رود و انتظار می رود که نسخه جدید این سری بازی، عملکردی بسیار بهتر نسبت به نسخه های Unity و Syndicate از خود به جای بگذارد.

اما علاوه بر اساسینز کرید، یوبیسافت درباره بازی کلان بودجه (AAA) جدیدی صحبت کرده است که قرار است خط مشی عناوینی چون For Honor ،Rainbow Six و Ghost Recon را دنبال کند. به گفته گیلمو، این عنوان جدید تمرکزی مضاعف روی بخش چند نفره خواهد داشت و البته از بخش تک نفره نیز بهره مند است.

این موضوع زمانی مطرح شد که سرمایه گذاران از گیلمو پرسید یوبیسافت در حال حاضر، چه برنامه هایی را دنبال می کند. بنابراین، اطلاعات چندانی درباره بازی جدید یوبیسافت در دست نیست و احتمالا باید تا همایش E3 2016 برای رونمایی از آن منتظر ماند.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 284 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:00

۱۰ مورد از مهم ترین حسرت هایی که کارآفرینان نهایتاً با آنها مواجه می شوند

کارآفرینی تجربه ی هیجان انگیز، چالش برانگیز، و رضایت بخشی به نظر می رسد؛ از زمانی که برای اولین بار به راه اندازی کسب و کار خودتان فکر می کنید تا زمانی که درهای آن را به روی مشتریان می گشایید. حتی استرس زا ترین لحظه های آن نیز احساس منحصر به فردی دارند. تصور کنید هر روز با این دید به محل کار خود بروید که می دانید اشتباهاتتان از موانعی موقتی که بتوانید از آنها درس بگیرید کمی فراتر خواهند رفت.

با همه ی اینها، شاید هیچ کارآفرینی فکرش را هم نکند که روزی ممکن است به گذشته نگاه کند و با حسرت به برخی از جنبه های رویکرد های قبلی اش بنگرد. اما در حقیقت اغلب کارآفرینان نهایتاً در چنین موقعیتی قرار خواهند گرفت.

چنین حسرت هایی معمولاً در حدی نیستند که فرد حس کند به کل نباید کسب و کار خود را راه می انداخت. در عوض، فرصت های از دست رفته، ظرفیت های بلا استفاده مانده، و دیگر نادانسته هایی که هیچگاه ممکن است به وجودشان پی نبرید نقطه ی تمرکز حسرت های شما در آینده خواهند بود. در ادامه برخی از مهم ترین حسرت های کارآفرینان را از نظر خواهید گذراند.

۱- رشد بیش از حد سریع

جدا از اینکه اهدافتان چه هستند، پول در آوردن، رسیدن به موقعیتی ثابت، شناخته شدن، همه و همه شما را وسوسه می کنند هرچه زودتر کسب و کار خود را توسعه دهید. ممکن است بخواهید افراد بیشتری استخدام کنید، از لحاظ جغرافیایی گسترش یابید، و یا روی بازاریابی خود سرمایه گذاری بیشتری انجام دهید. اما مراقب باشید: رشد بیش از اندازه سریع می تواند بی ثباتی به همراه بیاورد و این شما را در برابر چیزهایی آسیب پذیر می کند که در حالت قبلی تان اساساً وجود خارجی نداشتند.

۲- احتیاط کاری بیش از اندازه

از طرف دیگر، بیش از اندازه کند حرکت کردن نیز به همان اندازه می تواند مشکل ساز شود. کارآفرینی بازی پر خطری است: برای اینکه از بقیه یک سر و گردن بالاتر بایستید، باید جدید، جسور و منحصر به فرد باشید. شما نمی توانید این ویژگی ها را داشته باشید مگر آنکه ریسک کنید. بنابراین اگر بیش از حد محتاطانه عمل کنید، فرصت های بزرگی را از دست خواهید داد.

۳- از بین بردن ارتباطات موجود

تعداد معدودی از آدم ها هستند که از روی کینه و به عمد رابطه ای را خراب می کنند. اما کارآفرینان اغلب به خاطر روابط زیادی که مجبورند حفظ کنند، اجازه می دهند بعضی از روابط خود به خود از بین بروند، بدون آنکه به بازگشتشان امیدی داشته باشند.

دیر یا زود، برای شما هم پیش می آید که مشتری یا کارمند خود را از دست بدهید و در لحظه آن را بی اهمیت بدانید. اما با گذشت مدتی متوجه خواهید شد چه چیزی را از دست داده اید. بنابراین تا جایی که می توانید روابط خود را حفظ کنید.

۴- تمرکز روی محصول به جای مشتری

فرض کنیم ایده ی شما فوق العاده است. اما تمرکز بیش از اندازه روی محصول به جای نیاز مشتری، آن را به نابودی می کشاند. بنابراین روی ایده هایی کار کنید که رضایت مشتریانتان را بالا ببرند نه پروژه هایی که خودتان فکر می کنید مناسب اند.

۵- بی توجهی به فرهنگ شرکت

blog_6

حتماً شما هم شنیده اید که فرهنگ شرکت مهم است، اما آیا آن را در اولویت قرار می دهید یا خیر؟ هر چه بیشتر در پایه ریزی فرهنگی که مد نظر دارید تعلل کنید، بنا کردن آن دشوار تر خواهد شد.

۶- استفاده نکردن از کمک راهنما

یک راهنمای کارآزموده در غلبه بر برخی از دشوار ترین و ظاهراً غیر قابل حل ترین مشکلاتی که به عنوان یک کارآفرین با آنها روبرو می شوید به شما کمک خواهد کرد. هرچه زودتر راهنمایی برای خود پیدا کنید، اشتباهات کمتری مرتکب خواهید شد.

۷- پافشاری های بیش از حد

به عنوان یک کارآفرین خیلی راحت ممکن است همه چیز را شخصی ببینید و آنقدر روی چارچوب های خود پافشاری کنید که ایده های اولیه تان از دست بروند. اما از مسامحه نترسید. مذاکره کنید، کوتاه بیایید، مسئولیت ها را به دیگران واگذار کنید. دست کشیدن از برخی چیز ها آسان نیست، اما گاهی تنها شانس موجود است.

۸- بازخور نگرفتن

در دنیای کارآفرینی هیچ کس کامل نیست؛ فرقی نمی کند چقدر تجربه یا دانش کسب کرده باشید. همیشه جا برای رشد هست، و اطرافیان شما بهترین منابعی هستند که می توانید برای درک چگونگی این رشد از آنها کمک بگیرید. بنابراین اعضای تیم خود را دعوت کنید و نظرات آنها را در مورد اداره ی کسب و کارتان جویا شوید و واقعاً ببینید چه حرف هایی برای گفتن دارند.

۹- استراحت ناکافی

10_habits_every_entrepreneur_should_have

کارآفرینان متعددی وجود دارند که به خاطر تمرکز خستگی ناپذیر روی کسب و کارشان، اجازه می دهند زندگی شخصی شان رو به افول بگذارد. آنها ۱۰۰ ساعت در هفته کار می کنند، در محل کارشان می خوابند و تمام وقت آزاد خود را به انجام کار بیشتر اختصاص می دهند.

آنها کار زیادی انجام می دهند اما با هزینه ای گزاف. بنابراین توجه داشته باشید: تا زمانی که وقت کافی به استراحت اختصاص ندهید، با مشکلات جسمانی و روانی زیادی مواجه خواهید شد و حتی ممکن است دچار فرسودگی شوید.

۱۰- در لحظه زندگی نکردن

این مورد مهم ترین حسرت بالقوه ی کارآفرینان در این فهرست به شمار می رود، چون بیشتر از موارد دیگر با شما خواهد بود. کارآفرینی سفر فوق العاده ای است، اما به راحتی ممکن است تنها به مقصد خلاصه شود.

شما ممکن است آنقدر روی کسب درآمد بیشتر یا فروش کسب و کار خود متمرکز شوید که لحظه ی کوچک اما مهمی را از قلم بیندازید، مثل مواقعی که باید تیم خود را دور هم جمع کنید و موفقیت هایتان در طول این مسیر را جشن بگیرید. این لحظه ها را مغتنم بشمرید.

اگر در حال تدوین طرح کسب و کار خود هستید یا حتی مراحل میانی راه اندازی کسب و کارتان را پشت سر می گذارید، هنوز برای اجتناب از این اشتباهات وقت دارید. شناسایی اغلب آنها دشوار است، اما به شم درونی خود اعتماد کنید و به یاد داشته باشید که این برای خیلی ها تجربه ای است که تنها یک بار در عمرشان تکرار می شود. باید بیشترین بهره را از آن ببرید، هم از لحاظ عملکرد کسب و کارتان، و هم از لحاظ رضایت روانی خودتان.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 257 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:00

گروه 3DM ادعا می کند قفل Denuvo را کرک کرده است

گروه شناخته شده 3DM که مدت هاست که به کرک کردن بازی های پی سی مشغول است، چندی پیش مرخصی یک ساله خود را اعلام کرد تا ضمن انتشار ندادن نسخه کرکی بازی ها، شاهد تاثیرگذاری آن روی آمار فروش بازی ها باشد.

عده بسیاری، این تاکتیک را نتیجه عدم توانایی چینی ها در برابر قفل Denuvo دانستند. قفل Denuvo هم اکنون روی بازی های بسیاری قرار گرفته که از جمله آن ها می توان به Just Cause 3 و Rise of the Tomb Raider اشاره کرد. حتی بازی های قدیمی تری نظیر FIFA 16 هم کرک نشده اند و بعید به نظر می رسد این اتفاق در آینده ای نزدیک رخ دهد.

اما حالا، Bird Sister، سخنگو و رهبر گروه در بیانیه ای اعلام کرد که دلیل مرخصی یک ساله، عدم توانایی شان در شکستن قفل نبوده و گروه 3DM همین حالا هم موفق به انجام این کار شده است اما بنا به همان اهداف پیشین، دلیلی برای انتشار آن نمی بیند.

قفل Denuvo تغییرات قابل توجهی طی سال های اخیر داشته و به ادعای توسعه دهندگانش هیچ تاثیری روی کیفیت اجرای بازی ها نمی گذارد. اجرای عالی Rise of the Tomb Raider روی پی سی گواه همین ماجرا است. با این حال، 3DM قبل تر پیش بینی کرده بود که تا دو سال آینده، کرک کردن بازی های پی سی غیر ممکن خواهد شد.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 254 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:25

اپل یک بسته بروزرسانی برای رفع مشکل «خطای ۵۳» ارائه کرد

همه شما به خوبی از ماجرای جنجالی «خطای ۵۳» که منجر به مرگ برخی آیفون ها می شد، باخبر هستید. یک سیاست امنیتی درست که به شکل بسیار بدی به اجرا در آمد و حتی ممکن است پای اپل را به دادگاه بکشاند.

مشکل از اینجا ناشی می شد که آن دسته از آیفون هایی که دکمه home آنها توسط تعمیرکارانی جز تکنیسین های اپل تعویض شده بودند، بعد از به روزرسانی به جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS، به طور کامل از کار می افتادند و در اصطلاح بریک می شدند.

حالا بعد از گذشت نزدیک به یک ماه از آغاز این ماجرا و بلند شدن صدای اعتراض بسیار،‌ سرانجام اپل اعلام کرد که یک بسته اصلاحی برای سیستم عامل iOS 9.2.1 منتشر کرده تا به وسیله آن مشکل «خطای ۵۳» به طور کامل رفع شود.

به همین مناسبت اپل بیانه ای را نیز در اختیار رسانه ها قرارداده و در آن از کاربران خود عذرخواهی کرده است.

برخی از کاربران بعد از بروزرسانی آیفون خود به جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS، در حین ریبوت شدن دستگاه با «خطای ۵۳» مواجه شدند. خطایی که در صورت بروز نقص در یک تست امنیتی به وجود می آید. این تست امنیتی طراحی شده بود تا اطمینان حاصل شود سنسور Touch ID تا قبل از خارج شدن از کارخانه به درستی کار می کند.

امروز {پنج شنبه} اپل یک آپدیت جدید منتشر می کند تا آن دسته از افرادی که با خطای فوق مواجه شده اند بتوانند با موفقیت ابزار خود را از طریق iTunes بازیابی کنند.

ما از بابت مشکل به وجود آمده عذرخواهی می کنیم. این تست امنیتی مربوط به مراحل تولید بوده و نمی بایست اثری در تجربه کاربری مشتریان داشته باشد. آن دسته از کاربرانی که برای رفع این مشکل و جایگزینی موبایل خود متحمل هزینه های خارج از گارانتی شده اند، می توانند برای بازگردانی آن به اپل سنتر مراجعه نمایند.

بنابراین حالا تنها کاری که می بایست انجام دهید این است که ابتدا iTunes را به این بسته جدید بروزرسانی کنید و سپس با خیال راحت دوباره آیفون به کما رفته خود را بیدار نمایید.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 279 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:25

اپ Translator مایکروسافت حالا از توانایی ترجمه آفلاین برخوردار است

مایکروسافت به تازگی دو قابلیت فوق العاده کاربردی را به اپلیکیشن Translator خود اضافه کرده است. اما متأسفانه دو قابلیت جدیدی که دریافت می کنید، بستگی به پلتفرم مورد استفاده تان دارد.

اندرویدی ها حالا به قابلیت های آفلاین Translator دسترسی دارند. مایکروسافت با بکارگیری موتور تحت وب ترجمه خودکار اسکایپ در این اپلیکیشن مترجم، حالا برای صاحبان گجت های اندرویدی امکانی فراهم کرده تا بدون اتصال به اینترنت و نیاز به مصرف دیتا بتوانند از قابلیت های ترجمه اپ بهره بگیرند.

البته قبل استفاده از قابلیت ترجمه آفلاین، می بایست پکیج های مربوط به هر زبان را از سرورهای مایکروسافت دانلود کنید. در حال حاضر 9 پکیج شامل زبان چینی، ایتالیایی، روسی و اسپانیایی برای Translator آماده شده اند و طبق گزارش مایکروسافت، به زودی پکیج زبان های بیشتری به اپ مورد بحث اضافه خواهد شد.

اما کاربران iOS نیز از حالا به تکنولوژی OCR (تشخیص بصری حروف) مایکروسافت دسترسی دارند؛ فناوری تقریبا قدیمی این شرکت که از سال 2010 در موبایل های ویندوزفونی موجود بوده. با این قابلیت، Translator حالا می تواند به عنوان مثال حروف چاپی روی علائم خیابانی و منوی رستوران ها را خوانده و آنها را ترجمه نماید.

در حال حاضر، نسخه iOS اپلیکیشن از 21 زبان مهم دنیا همچون چینی، مجارستانی، روسی و ترکی پشتیبانی به عمل می آورد و در آینده زبان های بیشتری به این مجموعه اضافه خواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرده که این دو قابلیت جدید را به زودی به هر دو پلتفرم iOS و اندروید می آورد تا در کنار ویندوزفون، هر سه نسخه اپ Translator به قابلیت های تشخیص حروف و ترجمه آنلاین مجهز باشند.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 275 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:25

مراسم اهدای جوایز DICE Awards برگزار شد؛ فال آوت 4 بهترین بازی سال نام گرفت

شب گذشته، مراسم اهدای جوایز DICE Awards همزمان با شروع به کار همایش DICE Summit 2016 برگزار شد و بهترین بازی های سال انتخاب گشتند. بازی Fallout 4 که از مدعیان اصلی جایزه «بهترین بازی سال» به شمار می رفت، با کنار زدن رقبایی چون The Witcher 3 و Metal Gear Solid V این جایزه را دریافت نمود و در مجموع، 4 جایزه مختلف به این عنوان و نیز کمپانی بتسدا تعلق گرفت.

بعد از فال آوت 4، عناوین Ori and the Blind Forest ،The Witcher 3 و Rocket League هر یک سه جایزه به خود اختصاص دادند. Rise of the Tomb Raider و Star Wars Battlefront نیز با دو جایزه، به کار خود پایان دادند.

در مراسم DICE Awards امسال، جایزه ای برای «یک عمر دستآورد هنری» تدارک دیده شده بود و به ساتورو ایواتا، مدیر سابق نینتندو که چندی پیش دار فانی را وداع گفت، تعلق گرفت. رجی فیلزاِیم، مدیر شعبه آمریکای نینتندو، این جایزه را از طرف خانواده ایواتا دریافت کرد و در سخنرانی خود گفت: «ایواتا همیشه خودش را در اولویت دوم قرار می داد. آقای ایواتا تو بهترین در میان ما بودی. تو برای ما همیشه شماره یک هستی.»

در همین حال، همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، هیدئو کوجیما، خالق سری بازی Metal Gear Solid، به تالار مشاهیر آکادمی هنرهای تعاملی افزوده شد و اهدای این جایزه، توسط گیرمو دل تورو (کارگردان شهیر هالیوودی و یکی از دست اندرکاران پروژه سایلنت هیلز کونامی) صورت گرفت.

نکته قابل توجه این است که هیچ نماینده ای از طرف کمپانی کونامی برای دریافت جایزه «بهترین بازی ماجرایی» برای عنوان Metal Gear Solid V در مراسم حضور نداشت که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. کونامی پیش از این هیدئو کوجیما را از دریافت جایزه در مراسم The Game Awards سال گذشته منع کرده بود و کوجیما نیز حضوری کمرنگ در همایش DICE Summit داشت.

لیست کامل برندگان مراسم DICE Awards 2016 را می توانید در پایین مشاهده نمایید:

  • بهترین بازی اکشن: Star Wars Battlefront
  • بهترین بازی مبارزه ای: Mortal Kombat X
  • بهترین بازی خانوادگی: Super Mario Maker
  • بهترین بازی موبایل: Fallout Shelter
  • بهترین دستآورد در طراحی کاراکتر: Lara Croft از بازی Rise of the Tomb Raider
  • یک عمر دستآورد هنری: ساتورو ایواتا
  • بهترین موسیقی: Ori and the Blind Forest
  • بهترین طراحی صدا: Star Wars Battlefront
  • بهترین داستان سرایی: The Witcher 3 Wild Hunt
  • بهترین دستآورد فنی: The Witcher 3 Wild Hunt
  • بهترین انیمیشن: Ori and the Blind Forest
  • بهترین کارگردانی هنری: Ori and the Blind Forest
  • بهترین بازی نقش آفرینی: Fallout 4
  • بهترین بازی استراتژیک یا شبیه ساز: Heroes of the Storm
  • جایزه معرفی به تالا مشاهیر: هیدئو کوجیما
  • بهترین بازی ورزشی: Rocket League
  • بهترین بازی مسابقه ای: Forza Motorsport 6
  • بهترین دستآورد در گیم پلی آنلاین: Rocket League
  • بهترین بازی کنسول های دستی: Helldivers
  • بهترین بازی ماجرایی سال: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  • جایزه ویژه اسپرایت: Rocket League
  • بهترین دستآورد در طراحی بازی: The Witcher 3: Wild Hunt
  • بهترین کارگردانی: Fallout 4
  • بهترین بازی سال: Fallout 4

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 282 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:05

احتمال به کار رفتن قدرتمندترین چیپست های موجود در آیفون 5SE و آیپد ایر ۳

کمتر از یک ماه تا زمان مراسم رسمی اپل در ۱۸ اسفند باقی مانده، روزی که تصور می شود در آن از آیفون 5SE و آیپد ایر ۳ رونمایی گردد. با نزدیک شدن به آن تاریخ بازار گمانه زنی ها و درز اخبار در مورد این دو گجت جدید گرم و گرمتر می شود.

شنیده های تازه حاکی از آن است که آیفون و آیپد جدید مجهز به پردازنده های قدرتمندی خواهند بود. این خبر به خصوص برای آیفون چهار اینچی 5SE که قرار است ارزان تر و اقتصادی تر از آیفون های سری ۶ و 6s باشد،‌ از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بر اساس این گزارش جدید،‌ قرار است آیفون 5SE به چیپ مجتمع A9 مجهز شود. این چیپست قدرتمند ۶۴ بیتی در آیفون های 6s و 6s plus حضور دارد و همه به خوبی به قدرت و سرعت آن واقف هستند. بنابراین اگر چنین اخباری صحت داشته باشد، آیفون تازه وارد با وجود ارزان تر بودن،‌ به هیچ وجه ضعیف تر از پرچمداران فعلی اپل نخواهد بود.

البته باید این راهم در نظر داشت که قرار نیست 5SE تمام ویژگی های جذاب آیفون 6s از جمله 3D Touch و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن را به ارث ببرد.

اخبار امیدوار کننده مشابهی در خصوص آیپد ایر ۳ اپل نیز به گوش می رسد. در طی سالیان گذشته همواره شاهد آن بوده ایم که پردازنده های به کار رفته در آیپدها یک سروگردن از آیفون های هم نسلشان قوی تر بوده اند. به نظر می رسد اپل امسال نیز این قاعده را رعایت کرده و قرار است در نسل سوم آیپد ایر خود از چیپست بسیار کارآمد A9X استفاده نماید. ما پیش از این شاهد قدرت نمایی این چیپست در آیپد پروی ۱۳ اینچی بوده ایم.

اگر این اخبار را در کنار شایعات قبلی مبنی بر پشتیبانی آیپد ایر ۳ از قلم استایلوس Apple Pencil و دارا بودن نمایشگری 4k بگذاریم،‌ آن وقت دیگر انتظار کشیدن برای این محصول جذاب چندان آسان نخواهد بود. 

در هر حال می بایست تا ماه آینده و مراسم رسمی رونمایی اپل منتظر ماند و دید آیا محصول جدید می تواند وعده تیم کوک برای رونق دوباره بازار رو به افول آیپدها در سال جاری را محقق سازد یا خیر.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 281 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:05

سیستم مورد نیاز برای اجرای Need For Speed مشخص شد

نسخه پی سی ریبوت بازی Need For Speed (بررسی دیجیاتو) در ابتدا قرار بود به صورت همزمان با ورژن کنسولی آن عرضه شود اما استودیوی Ghost Games در شهریور ماه اعلام نمود که پی سی گیمرها باید اندکی بیشتر صبر به خرج دهند تا بازی از مراحل بهینه سازی عبور کند.

البته تاخیر چند ماهه نید فور اسپید برای پی سی، چندان هم بی دلیل نبوده و به نظر می رسد که سازندگان بازی، اهدافی بزرگ برای این نسخه دارند. در واقع Ghost Games چندی پیش اطلاعاتی درباره این ورژن منتشر کرد که نوید عنوانی ارزشمند برای پی سی گیمرها را می داد. برای مثال بازی قرار است از رزولوشن 4K و فریم غیرثابت پشتیبانی کند.

اما کمپانی الکترونیک آرتز که انتشار بازی را برعهده دارد به تازگی سیستم مورد نیاز برای اجرا نید فور اسپید روی پی سی را اعلام نموده و باید گفت که امکان دارد برخی از کاربران با مشکلاتی در اجرای آن مواجه شوند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: ویندوز 7 یا بالاتر (64 بیتی)
  • پردازنده: Intel Core i3-4130 یا معادل آن
  • حافظه رم: 6 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB یا AMD Radeon HD 7850 2GB
  • فضای هارددیسک: 30 گیگابایت
  • دایرکت اکس: ورژن 11

سیستم مورد نیازی پیشنهادی:

  • سیستم عامل: ویندوز 7 یا بالاتر (64 بیتی)
  • پردازنده: Intel Core i5-4690 یا معادل آن
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 970 4GB یا AMD Radeon R9 290 4GB
  • فضای هارددیسک: 30 گیگابایت
  • دایرکت اکس: ورژن 11

نسخه پی سی بازی هم چنین از برخی از تجهیزات جانبی عناوین ریسینگ مانند تجهیزات سه کمپانی Logitech ،Thrustmaster و Fanatec پشتیبانی می کند. پیش از این نیز اعلام شده بود که این نسخه، از قابلیت تعویض دنده به صورت دستی بهره می برد که کاربران نسخه کنسولی فعلا از آن بی بهره اند.

بازی ریبوت نید فور اسپید در حال حاضر برای دو پلتفرم اکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. نسخه پی سی آن نیز در تاریخ 17 مارس (27 اسفند) به بازار عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است کاربرانی که اشتراک Origin Access را خریداری کرده باشند، می توانند از 20 اسفند به مدت محدودی بازی را به صورت رایگان دانلود و تجربه کنند.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 250 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 13:48

فیسبوک و توییتر حمایت مستقیم خود از اپل در برابر FBI را اعلام کردند

از روز گذشته و با انتشار توییت ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، دیگر کمپانی ها و اشخاص صاحب نظر نیز در نامه ها یا توییت هایی مخصوص، حمایت شان از اپل در برابر خواسته FBI را اعلام داشتند. چندی پیش، تیم کوک، مدیرعامل اپل، از عموم کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی درخواست کرد تا در برابر قوانین نظارتی ایالات متحده آمریکا سکوت نکنند. گوگل، واتس اپ، کمپانی های خواهان اصلاح روش های نظارتی دولت (متشکل از مایکروسافت، یاهو و چندین شرکت نامدار دیگر) و حالا هم فیسبوک و توییتر در یک تیم، علیه FBI قرار گرفته اند.

فیسبوک در بیانیه ای نوشت: «کسانی که نقشه تروریستی ریخته، یا آن را تبلیغ و تشویق می کنند، جایگاهی در سرویس های ما ندارند. همچنین، از کار مهم و دشوار نیروهای قانونی برای امن نگه داشتن مردم تقدیر به عمل می آوریم. وقتی درخواستی قانونی از سوی مقامات دریافت کنیم، آن را اجرا می کنیم. با این حال، ما قاطعانه به مبارزه علیه تضعیف سیستم ایمنی کمپانی ها ادامه می دهیم.»

پس از فیسبوک، نوبت به جک دورسی، مدیرعامل توییتر رسید تا در پیام خود، جایگاه شرکت متبوعش را در این درگیری مشخص کند: «ما در کنار تیم کوک و اپل خواهیم ایستاد (و ممنون از او هستیم بابت رهبری اش)»

چند روزی می شود که درخواست دادگاه از اپل جریانی به راه انداخته. در جریان یک کشتار بی رحمانه، قاتل 24 ساله، 14 انسان را به قتل رساند. دولت ایالات متحده حالا از اپل می خواهد تا با ایجاد رخنه امنیتی در آیفون 5c وی، به دادگاه و FBI در حل پرونده کمک کنند اما تیم کوک در برابر این خواسته ایستادگی کرده است.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 227 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 13:48

ساعت هوشمند جدید سامسونگ به همراه سیم کارت الکترونیکی عرضه می شود

سامسونگ قصد دارد تا چند وقت دیگر، ورژنی از ساعت هوشمند Gear S2 خود عرضه کند که از تکنولوژی 3G پشتیبانی کرده و به جای سیم کارت های سنتی، به سیم کارت های الکترونیکی مجهز است. این اولین باری خواهد بود که یک دستگاه پوشیدنی، به صورت تمام و کمال، تکنولوژی قدیمی سیم کارت را کنار گذاشته و از جایگزین دیجیتالی آن بهره می برد.

این حرکت به سامسونگ کمک خواهد کرد تا فضای بیشتری در بدنه موبایل ذخیره کند. چرا که حتی سیم کارت های نانو هم نیازمند فضایی کوچک برای جایگیری در دستگاه اند که می توان از آن برای افزایش عمر باتری استفاده کرد. این ورژن خاص از Gear S2 قرار است در ماه آینده میلادی به بازار آید و برخی از سرویس دهنده های مخابراتی سراسر جهان نیز از تکنولوژی آن پشتیبانی می کنند.

سامسونگ امیدوار است که با بهره گیری از سیم کارت های الکترونیکی و حذف فضای سیم کارت های سنتی، موانع فعلی در استفاده از تکنولوژی «اینترنت اشیا» را از میان بردارد.

اما در نهایت نکته قابل توجه اینجاست که در لیست سرویس دهنده های مخابراتی منتشر شده از سوی سامسونگ، نام هیچ شرکتی به چشم نمی خورد که در این زمینه در خاک ایالات متحده فعالیت داشته باشد. از جمله این سرویس دهنده ها می توان به Vodafone ،Telefonica و Orange اشاره کرد. این موضوع تا حد عجیب به نظر می رسد، چرا که پیش از این AT&T و T-Mobile ورژنی از همین تکنولوژی را روی آیپد ایر پشتیبانی می کردند.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 242 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 12:45

افشای تصویر و اطلاعات تبلت MediaPad T2 10.0 Pro هوآوی

شرکت چینی هوآوی در سالی که گذشت با عرضه چندین مدل مختلف از اسمارت فون هایش سال پرکاری را در عرصه تولید موبایل ها پشت سر گذاشت، اما به نظر می رسد آنها قصد دارند که در سال پیش رو توجه بیشتری را به بازار تبلت ها نشان دهند.

این بار هم یکی از مشهورترین افشا کننده های دنیا، یعنی حساب کاربری evleaks@ به تصویر و اطلاعاتی دست یافته که نشان می دهد هوآوی قصد دارد به زودی از یک تبلت ۱۰ اینچی با نمایشگر فول اچ دی رونمایی کند.

تصویر تبلیغاتی فوق متعلق به تبلت MediaPad T2 10.0 Pro است و نشان می دهد که فاصله زیادی با رونمایی این محصول نداریم. هیچ بعید نیست که هوآوی این تبلت جدید را در خلال کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون معرفی نماید.

از روی تصویر می تواند حدس زد که T2 10.0 Pro مجهز به اندروید آب نبات چوبی باشد، اما هنوز نمی شود با قاطعیت در این مورد اظهار نظر کرد.

طبق ادعای evleaks@، تبلت فوق مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۱۵، حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است. ضمن این که یک باتری ۶۶۰۰ میلی آمپری وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده دارد. البته اسلات کارت حافظه microSD برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات نیز در دسترس خواهد بود.

اطلاعات افشاشده همچنین نشان می دهند که این احتمال وجود دارد تبلت T2 10.0 Pro در دو نسخه WiFi و LTE به فروش برسد. دوربین جلوی ۲ مگاپیسکلی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و بلوتوث نسخه ۴.۱ از دیگر ویژگی هایی است که برای تبلت جدید هوآوی اعلام شده.

هنوز چیزی در مورد قیمت و زمان عرضه T2 10.0 Pro نمی دانیم، اما همانطور که در بالا گفتیم، احتمال معرفی آن در نمایشگاه MWC 2016 زیاد است.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 303 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 11:41

امکان برقراری مکالمات ویدئویی گروهی بالاخره به اپلیکیشن اسکایپ آمد

مایکروسافت که ماه گذشته، ارائه مکالمات ویدئویی به شکل گروهی را در اپلیکیشن های iOS و اندروید اسکایپ وعده داده بود، امروز بالاخره این وعده را عملی کرد. در حال حاضر، این قابلیت برای کاربران اروپایی و آمریکایی اسکایپ مهیا شده، اما انتظار می رود که تا پایان هفته آینده کلیه کاربران این محصول نرم افزاری از سراسر دنیا، امکان تجربه مکالمات ویدئویی به شکل گروهی را بدست آورند.

مایکروسافت می گوید که تا پایان ماه مارس، این قابلیت به طور کامل روی تمام پلتفرم ها در دسترس خواهد بود. در مکالمات ویدئویی گروهی، 25 نفر می توانند به طور همزمان مشارکت داشته باشند و تصویر شخص متکلم، در مرکز صفحه قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که مایکروسافت برای تأمین قدرت پردازشی لازم جهت برقراری این تماس های ویدئویی عظیم، با کمپانی اینتل همکاری کرده و از کدک های صوتی SILK Super Wide Band این شرکت که در سرورهای ابری آژور اجرا می شوند، بهره گرفته است.

مضاف بر مکالمات ویدئویی گروهی، مایکروسافت قابلیت ارسال دعوتنامه را نیز در اپلیکیشن های iOS و اندروید اسکایپ ارتقا داده. حالا کلیه کاربران اسکایپ می توانند برای مخاطبین خود جهت شرکت در یک مکالمه گروهی دعوتنامه فرستاده و همچنین از طریق اسکایپ تحت وب نیز قادر به برقراری یک مکالمه ویدئویی باشند.

شایان ذکر است که اسکایپ، تنها اپلیکیشن موبایلی نیست که قابلیت مکالمه ویدئویی گروهی را برای کاربرانش فراهم می کند. پیش از این، اپ هنگ آوتز گوگل قابلیت مشابهی را برای 10 کاربر به طور همزمان فراهم کرده بود. با این وجود، اضافه شدن این قابلیت به اسکایپ با داشتن بیش از 300 میلیون کاربر، مطمئنا از اهمیت بالاتری برخوردار است.

با وجود پشتیبانی اپلیکیشن های مایکروسافت و گوگل از مکالمات ویدئویی گروهی، FaceTime اپل تنها اپلیکیشن تماس تصویری شاخص است که هنوز این قابلیت را به ساختارش وارد نکرده است.

- - , .

دیجیاتو آپارات...
ما را در سایت دیجیاتو آپارات دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباس قلی بزرگی بازدید : 302 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 4:05

خبرنامه